Może się zdarzyć iż podczas użytkowania Hamachi, uzyskamy informacje o błędnym szyfrowaniu z klientem w sieci. Rozwiązaniem jest ustawienie szyfrowania w Hamachi na status włączony. Po zatwierdzeniu tej operacji, uzyskamy komunikat informujący o wprowadzonych zmianach oraz o tym, iż zmiany zostaną wprowadzone po ponownym uruchomieniu Hamachi.
Aby ustawić szyfrowanie, uruchamiamy Hamachi, przechodzimy do menu 'System' -> 'Preferencje'.
Tutaj w oknie z ustawieniami klikamy na zakładkę 'Ustawienia' i wybieramy z 'Szyfrowanie' ustawiamy na 'Włączone'. Po tej operacji należy tylko włączyć Hamachi ponownie i problem zażegnany.
Więcej o konfiguracji Hamachi w poradniku ( język angielski ) dostępnym pod linkiem - > LogMeIn Hamachi User Guide.
mam sieć
OdpowiedzUsuńnazwa jacek.server
hasło sasa32010
i?
Usuńta informacja zmieniła moje życie stary !!
UsuńNie działa mam już ustawione właczone i nic.
OdpowiedzUsuńmi też
UsuńNie działa mam już ustawione właczone i nic.
OdpowiedzUsuńsprawdzales pod linkiem jaki podalem ?
Usuńten user guide ?
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuńgrzyby w lesie
OdpowiedzUsuń