Powody dla których otrzymujesz taki komunikat ( obrazek poniżej ):
1.) Próbowałeś zalogować się do programu przy użyciu niepoprawnego hasła lub loginu.
2.) Login lub hasło nie są alfanumeryczne.
3.) Używasz błędnego kodowania unicode .
Rozwiązania tego problemu.
1.) Sprawdź poprawność wpisywania hasła i loginu. Możesz zmienić własny login i hasło na stronie zarządzania danymi Tunngle .
2.) Upewnij się że Twój login & hasło są alfanumeryczne ( a-z & 0-9. )
3.) Sprawdź tą prezentacje Dodawanie lub zmienianie języka w bazie wiedz Microsoft Windows, aby przekonać się jak możesz zmienić język w systemie Windows.
Powody dla których otrzymujesz taki komunikat ( obrazek poniżej ):
1.) Twoja wersja Tunngle jest starsza niz ta obecnie akceptowana przez serwer główny.
Rozwiązania tego problemu.
1.) Kliknij w 'Tak' aby rozpocząć proces aktualizacji programu. Ewentualnie, możesz udać się na stronę pobierania Tunngle aby pobrać własnoręcznie najnowsza wersje.
2.) W bardzo rzadkich przypadkach to firewall może blokować Tunngle połączenie się z serwerem głównym. Upewnij się że tak nie jest.
Powody dla których otrzymujesz taki komunikat ( obrazek poniżej ):
1.) Firewall może blokować Tunngle połączenie się z serwerem głównym.
2.) W rzadkich przypadkach Tunngle nie może połączyć się z serwerem głównym, z racji przeprowadzania konserwacji serwera głównego.
Rozwiązania tego problemu.
Proszę zapoznać się z
rozwiązaniem błędu - 2-101 .