Jak grać ... Trine 2 ?




   Grałem ostatnio w 'PayDay: The Heist' i jak to zwykle bywa, po zakończonym graniu, STEAM poinformował mnie o nowościach i przecenach. Przeglądając, natrafiłem na Trine 2. Pamiętam mile spędzone chwile z jedynka, a z racji iż cena dwójki to marne dwa dolce ( pamiętajcie o przecenie ponad 75 % w dol ) wiele nie  myślałem nad kupnem .

   Sądziłem że tylko PayDay może mnie przyciągnąć na dłużej do kompa ... okazuje się że jednak nie. Chociaż nie jestem fanem przygodówek/gier logicznych ( nie lubię myśleć :P ) tutaj niektóre  rozwiązania były zdumiewające. A oprawa graficzna ? Długo można było by się rozwodzić w zachwycie. 

   Jeszcze trochę a grę skończę i pozostaje mi tylko multi. A to jest dobre, nie ma nad czym dyskutować.




Mag, knajt z axem czy złodziejka ? 


1.) Zainstaluj grę i uruchom ja chociaż raz jako administrator. 
2.) Dołącz lub utwórz sieć w której będziesz grać.
3.) Uruchom grę i wybierz 'Wielu graczy'.
4.)  Tutaj wybierz 'Lokalna gra wieloosobowa' i możesz spokojnie przystąpić do grania. 



UWAGI.

Możesz także  zagrać ze znajomymi, jeśli tylko Ci są online. Wystarczy ze wybierzesz odpowiednią opcje w grze. Pamiętaj aby znajomi byli online w STEAM, inaczej zaproszenie nie będzie aktywne.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz