Jak grać ... Frontlines: Fuel of War ?


   Dynamiczna gra akcji, w której można wybrać w jaki sposób wyślemy przeciwnika do Bozi. Ale zanim z radości za klaśniemy, dobrze wiedzieć że i przeciwnik myśli o tym samym. Za pomocą czego zrobić nam kuku ? 

   A naprawdę jest z czego wybierać. Sam myślałem że jak się schowam wysoko i daleko, ciężko będzie się do  mnie dostać, a ja sam dzięki snajperce będę mógł zrobić wielu ludziom krzywdę. Okazało się że wystarczy mały samolocik aby to mi zrobić krzywdę. 

   Tak mniej więcej przedstawia się granie w F-FoW. A dodajcie do tego zróżnicowane mapy ( nie raz i nie dwa się zgubiłem ) i zbalansowane postaci w drużynie, a macie emocjonujący i pompujący adrenalinę do żył zestaw. Wszystko to co tygryski lubią najbardziej. 


Wojna to moje Fuel ;p


1.) Utwórz lub dolacz do sieci w której będziesz grał. 
2.) Zainstaluj grę i:
a.)  Przy pierwszym uruchomieniu, po wyświetleniu się komunikatu o dostępnych aktualizacjach, przejdź na podana stronę i postępuj zgodnie z pojawiającymi się komunikatami.
b.) Lub pobierz i zainstaluj odpowiednio:
- Patch All to v1.1.0
- Patch v1.1.0 to v1.1.1
- Patch v1.1.1 to v1.2.0
- Patch v1.2.0 to v1.3.0
3.) Uruchom grę, a w głównym menu wybierz 'LAN'.
4.) Jeśli jesteśmy osobą która będzie dołączała do utworzonej rozgrywki, wybieramy 'Browse Games'.  
5.) Jeśli jednak będziemy tworzyli własną rozgrywkę, wybieramy 'Create Game'. Nie zapomnijmy aby zajrzeć do 'Advanced' gdzie możemy wybrać miedzy innymi jakimi rodzajami broni będą się posługiwali nasi wojacy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz