Jak grać ... Saints Row 2 ?



   Pamiętacie jeszcze Saints Row: The Third ? Z wielkim szumem wdarła się w moje laski i pozostała tam na dobre. Mało tego! Przyłapałem się, że parokrotnie instalowałem grę, w celu siania rozpierduchy. Dla zabawy i odstresowania się. 

   Sądziłem, że to tylko jedna wersja tej gry. A  jak się wielce myliłem, kiedy zobaczyłem na wystawce grę do kupienia, słowa nie opiszą. 

   Po rozegraniu kilkunastu godz. spędzonych tylko na szwendaniu się, dłubaniu w nosie ( tak własnym jak i cudzym  ) oraz na poodpadaniu kazdej możliwej grupie zbirów, postanowiłem rozglądnąć się za rozgrywka w sieci. 

   Specjalnie długo to nie trwało, i po chwili razem z ludem spragnionym rozwałki na całego, graliśmy przeciwko zero-jedynkowym przeciwnikom. I było ziomaliście. 


Nie taki święty, jak o sobie mówi. 

1.) Dołącz lub utwórz sieć w której będziesz grał. 
2.) Uruchom grę i wybierz:
a.) 'CO OP' aby rozegrać rozgrywkę ze znajomym we dwóch. Następnie wybierz 'LAN Play' aby rozgrywka odbywała się za pośrednictwem programów VPN. Tutaj odpowiednio możemy wybrać opcje 'Find Game' aby wyszukać istniejącą już grę, lub poprzez opcje 'New Game' możemy założyć własny serwer do gry. Włączy się rozgrywka i będziemy mogli oczekiwać na współpracownika w zbrodni. Kiedy tylko znajomy się pojawi, ukaże nam się okienko informujące o prośbie do dołączenia się do Nas. 
b.)  'Multiplayer' aby rozegrać zabawę w większym gronie znajomych. Podobnie jak w podpunkcie a.) wybieramy już istniejącą rozgrywkę lub tworzymy własną. Tutaj jednak, podczas tworzenia własnej rozgrywki mamy większe pole do popisu przy wyborze trybów zabawy. Doskonałym wprowadzeniem będzie szybki tutorial do poszczególnych trybów rozgrywki. 
3.) Upewnij się że rozbiłeś każdy możliwy samochód w okolicy.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz