Sniper Elite 2 Co - op. Wideo poradnik.




   Ciekawa gra ze spartolonym wykonaniem. Takie najczęściej można znaleźć opinie o tej grze. I ja tam bylem, i ja w to grałem ... i czułem się tak samo zawiedziony. 

   Nie lubię narzekać ( wiadomo że to do nikąd nie prowadzi ani nic nie daje ) ale naprawdę, czułem że 'wycyckano mnie' do reszty z godności gracza. Bo i tylko jedna droga by przejść każdą misje, nie do końca dopracowane zachowanie się przeciwników, ukrywanie się to raczej tylko umowne to to ... i tak dalej i więcej narzekań. 

   Cóż zatem jest w tej grze dobrego ? Niewiele, a z racji iż nie ma takich tytułów ( traktujących o zawodzie snajpera w wojsku ) to może być dużym plusem. Chyba jedynym. A szkoda. Trojka natomiast ... Panie, ile ja mógłbym chwalić i ochac / achac nad 3 częścią. ale i ta gra doczeka się opisania jak grac w coop. Także wideo poradnika. Póki co ... 2 na pokładzie. I uśmiech bo w ukrytym celowniku :P


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz