Problemy z instalacją LogMeIn Hamachi.



   Czasami podczas instalacji Hamachi na komputerze otrzymujemy różnego rodzaju błędy. Każdy błąd ma z reguły swój unikalny numer, dzięki któremu możemy po przeszukaniu internetu lub bazy wiedzy Microsoftu, dowiedzieć się z czym mamy do czynienia,a następnie błąd ten rozwiązać. 

   Bywa jednak iż w chwili instalacji Hamachi ( dotyczy to także innych  programów ) nie mamy połączenia z internetem. W takich chwilach przychodzi nam na pomoc tryb ms-dos, wbudowany w każdy system Windows ( nazywany trybem poleceń.)  

   Dzięki temu trybowi możemy uruchomić instalator Hamachi a także dzięki odpowiedniemu poleceniu,  podczas instalacji utworzony  zostanie plik, do którego będą zapisywane wszelakie informacje, jakie instalator napotka na swojej drodze. Dzięki temu będziemy mogli  prześledzić krok po kroku aż natrafimy na błąd, który po naprawieniu pozwoli nam na bezproblemowe zainstalowanie Hamachi. 



   Na początek będziemy musieli pobrać najnowsza wersje Hamachi ( do pobrania chociażby tutaj ) a  następnie przenosimy plik na dysk c: Teraz zmieniamy nazwę pliku na hamachi ( może być dowolna nazwa pliku, ważne jednak abyś poprawnie wpisał nazwę podczas używania wiersza poleceń. )

   Kiedy ten krok mamy za sobą, uruchamiamy wiersz poleceń ( przykładowa lista poleceń znajduje się tutaj ) po czym przechodzimy do głównego katalogu, czyli dysku c: Kiedy już będziemy znajdowali się w głównym katalogu, uruchamiamy następującą komendę:

msiexec.exe /i C:\Hamachi.msi /l*v "c:\hamachiinstall.log

Kliknij aby powiększyć.




   Powinien uruchomić nam się instalator a na dysku c: powinien zostać utworzony plik hamachiinstall.txt. Po  otworzeniu tego pliku możemy znaleźć zawartość podobna do tej . Teraz tylko wystarczy prześledzić każdy wpis i usunąć ew przeszkody.

3 komentarze :

  1. mam win 8 /ktos mnie tu skierował z problemem ale nie do konca rozumiem

    mam wiesz polecen i co mam wpisac dokladnie i pokolei
    (problem mam z tym ze w centrum sieci nie ma sieci hamachi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://myvpnworld.blogspot.com/2013/03/problem-z-instalacja-i-usuwaniem.html


      ten link powinien cie zainteresowac. jednak jesli chcesz bawic sie tym, mnasz na czerwono, co powinienes wpisac.

      msiexec.exe /i C:\Hamachi.msi /l*v "c:\hamachiinstall.log


      jednak wpierw musisz byc w glownym katalogu, czyli c: ... a jak sie poslugiwac dosem, jest takze podane tutaj. kliknij w link i bedziesz wiedzial

      Usuń
  2. hehe ja z tej strony co mi podales tu jestem

    OdpowiedzUsuń